Nu är projekt kylskåp färdigt, för er som minns, så berättade jag att jag hade planer på att bygga om förarplatsen så att jag kunde placera ett fullstort kylskåp där, istället för den lilla box som fick plats under stolen. Till denna historia hör att jag inte är en speciellt händig man, bara tjurig

. Jag pratade med två "fixare" innan projektet och det visade sig att de skulle ha närmare 20.000 kr för att göra jobbet, det var då min tjurighet kom fram och jag beslöt att göra det hela själv- För mig och min fru är ett riktigt kylskåp en stor komforthöjare när man är ute på sjön så sagt o gjort, jag satte sticksågen i förarplatsen och satte igång. Jag har väl gjort en del småmissar eftersom jag planerade under arbetets gång men jag får lov att säga att resultatet blev helt ok.
P.S. Jag passade på att slipa förarplatsen och allt som jag gjort, sedan lade jag på Benarolja som någon annan i detta forum tipsade om.
Det vart en riktig hit, så nu måste jag nästa säsong slipa ner allt trä och Benarolja det hela. ( Hinner inte dennna vår ).
Winga 78 ägare.