Bilder?

Här kan du dela med dig av dina egna erfarenheter och läsa om andras
Thana Lot
Inlägg: 32
Blev medlem: mån 01 aug 2005, 11:03

Bilder?

Inläggav Thana Lot » tor 05 jan 2006, 18:10

Till Admin.
Skulle inte möjligheten att lägga till bilder vara en ide här på forumet?
Kanske tillochmed öka tillströmningen av användare.
Det skulle hjälpa vid eventuella frågor och svar vid olika spörsmål.

Magnus

VIGGO Winga 78
Inlägg: 26
Blev medlem: mån 26 dec 2005, 00:24
Ort: Nyköping
Kontakt:

Inläggav VIGGO Winga 78 » tor 05 jan 2006, 20:45

Heja Magnus!
Jag håller med och inväntar, med spänning, ett svar från admin.

Sune
Inlägg: 85
Blev medlem: tis 08 nov 2005, 12:49

Bilder etc.

Inläggav Sune » fre 06 jan 2006, 00:24

Hej på er !

Som svar på möjligheten att lägga in bilder så är detta fullt möjligt - och kommer snart nog att ske !
Det har ju dessutom tidigare framförts önskemål om att utvidga sidan till att omfatta övriga modeller av Winga-motorseglare - även detta finns det planer på.
Vad gäller hemsidan generellt så kanske jag har "känt mig för" - det är ju först på senare tid som det tagit fart, detta är ju intressant !
Det finns också en viss försiktighet beträffande forumet och eventuellt missbruk - det finns tyvärr exempel på detta från andra liknande forum, detta har väl ej hänt här - dock för den som varit observant så har det funnits en del på medlemslistan som icke har där att göra !! och dessa är också borttagna, det har handlat om användare som inte har haft det minsta med båtliv att göra !! Enligt uppgift så finns det tydligen program som automatiskt kan gå in och registrera sig - en uppgradering av forumet kommer att ske inom kort för att undvika dessa "medlemmar" i alla fall.
Det är min förhoppning att vi skall få en hemsida som är både levande och aktuell med många intressanta frågeställningar att beröra.
Vid frågor beträffande grabbräcken och nu även fönsterramar så är det riktigt att samtliga delar efter konkursen uppköptes av en kille som under några år bedrev försäljning - enligt de uppgifter jag erhållit så är det nu slut på denna försäljning - jag har dock en viss kontakt med en man som var inblandad under tillverkningen och kan mycket om Winga-båtarna, jag får ringa honom vid behov men han vill inte lämna ut sitt namn till fler utan vi får nog kanalisera frågor via hemsidan och mig !

Mvh Sune

Thana Lot
Inlägg: 32
Blev medlem: mån 01 aug 2005, 11:03

Inläggav Thana Lot » fre 06 jan 2006, 01:23

Tack Sune för ett snabbt och utförligt svar. Att utöka forumet med alla Winga modeller, är en utmärkt ide, kanske blir detta mer "levande" och alla inlägg är av intresse, oavsett om det är 75,78, 87, Queen eller någon av dom övriga modellerna.

Magnus


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 87 och 0 gäster